Bir_tirtilannesi sarellem55 ayy herkesin bebeklerine kavuşmalarına az kaldığını görünce içim kıpır kıpır oluyor 3 4 ay sonra çoğu kişinin evi cennet bahçesi olacak 🥰🥰🥺🥺🥺 sağlıkla gelsin minik prenses 🙏🏻🙏🏻🤍
Bir_tirtilannesi AyFa1608 🥺🥺 2 ay var yada yok sonra yavrun Kucağında olacak 🥲🥲💕 bilirim bu ikinci hamileligim 99 dan sonra ne ara zaman geçti diyor insan sağlıkla gelsin minikler 🤲🏻😇
Ozerirem Bir_tirtilannesi kesinlikle öyle çok güzel duygu ama korkularda peşimi birakmiyor ilk bebegim ve gurbetteyim malesef
Bir_tirtilannesi Ozerirem bende gurbetteyim tek kayinvalidem var yakınımda ama korkma annelik iç güdüsü ile herşeyin üstesinden geliriz biz bence 🥰🙏🏻🙏🏻
Ozerirem Bir_tirtilannesi ayyyy insalllahhh sabırsızlıkla oğlumu kucağıma alacağım günü bekliyorum sağlıcakla inşallah hepimiz bebeklerimizi sağlıcakla kucağımıza alırız 🙏
Bir_tirtilannesi Ozerirem az kaldı biraz daha sabretmemiz gerekiyor bende öyle sabırsızlıkla bekliyorum o günü amiiinnn inşallah çiçeğim 😇😇💕
Kayisi Bir_tirtilannesi ayy bizimde oğluşumla tek bedende son 2 Gün 🤭🫣 heyecan korku çok karışık duygular
Bir_tirtilannesi Kayisi neee 2 mii 🥺🥺🥲🥲 ayy 2 gün sonra oğlun Kucağında olucak ne değişik birsey allahim 🤲🏻🤲🏻💕 sağlıkla gelsin minik inşallah doğum hikayeni bekliyoruz çiçeğim 😇🤍
Moon_light beyzacmvrc ay evet ve ikimizinde prensesleri olacak 🥰 Ama sezeryan olacagi icin daha erken olacak bende kasilmada var gibi bakalim ne zaman gelicek 🥹❤️