1Busenur1 demeyin öyle ilk bebeğimi 41+1de normal dogum ile kucağıma aldım kızımı haftaya 38. Haftanın içinde sezeryan ile kucağıma alacağım. Zaten bebiş kendi seçiyor nasil geleceğini hep normal odakliydik ama sağlık sorunları izin vermedi 🤔 sağlıkla gelsinler de