Hergün bugün gelecek şu gün gelecek derken gelen giden yok ya 38+3 oldum hala tık yok merdiven yürüyüş ahududu çayı hurma ilişki hepsini deniyorum sizce 40 a kadar beklemeli miyim yoksa pazartesi sezeryan mı olsam ilk doğumum normal çok istiyorum ama gelen giden olmayınca bende gelsin istiyorum 🥹