DnzTnr Arzum_aktn0 ayyyyynı bende böyleyim yetmezmiş gibi gün içinde tekrar uykumun geldigi de oluyor 😂
Hizligonzales Arzum_aktn0 valla uyuyabiliosaniz 20saat uyuyun isterseniz🤣 son aylar normalde uyku cok zor oluyor ama uyuyabildiginiz kadar uyuyun. Ben son aylarda hic uyuyamiyordum.
Merveomrum Kızlar çok yersiz olucak ama 36 haftalık hamisim grip oldum , doktor bitki çayida önermiyorum dedi , başka ne yapabilirim
Arzum_aktn0 Merveomrum bol bol c vitamini alın. Bol su için. Kaldığınız odayı sıklıkla havalandırın ve bol bol dinlenin. Ağrı kesici olarakta sadece parol kullanabiliyoruz bildiğiniz gibi. Geçmiş olsun 🥺
Babycik Ya bende sizin gibi 12-13 e kadar uyuyorum ama etradımdaki herkes bebeği aç bırakıyosun bebeğe yazık diye vicdan yaptırıyo sizce bi sıkıntı olur mu 31 haftalık hamileğim doktorum iyi kilosu diyor
Arzum_aktn0 Babycik çevremizdekilere kulak asarsak biz hamilelerin çok işi var gerçekten. Boşverin siz doktorun dediğine bakın. Sonuçta çocuk sizin çocuğunuz. Millete ne ki?
Babycik Arzum_aktn0 evet herkesin bi fikri var zor uyanıyorum o kadar bilinç altıma işlediler ki uyanır uyanmaz yemek yemek için çabalıyorum
Tugcekivrak Arzum_aktn0 Beni anlattın şuan 😂 Ben gece pek uyuyamıyorum ama ona bağlıyorum sürekli kalkıyorum kaburgam batıyor sabahta eşimi gönderip hop uyuyorum 1e kadar 😂 33+3 olduk
21MELOSSS21 Arzum_aktn0 aynn ne güzel keske bende uyuyabilsem 32+6 haftalık olduk ve geceleri hic uyuyamıyorum ikinci gebeliğim ve cok Zor geçiyor sabaha karsi 7 8 gibi anca uykuya dalmış oluyorum ve kayinvalidemlerle yasadigim icinde erkn uyanmak zorunda kalıyorum ve oglum 3 yasunda 11 12 ye kadar uyuyir bende gariban 9 da kalkıyom 😔😔
Nurse2018 Arzum_aktn0 çok normal canım ben çalıştığım için gündüzleri uyuyamıyorum ama gece 9 dan sonra kesinlikle gözümü açamıyorum fırsat bulsam gündüz de uyuyacağım ama olmuyor 😅