Nurranne ama onlarla alakası yok ki. Buradan birisi çok zayıfım beklemediğim halde gebelik şekerim çıktı demişti. Ve gebelik şekeri de bebek için çok çok tehlikeli. Yine hiç karbonhidrat tüketmiyorum yine de şekerim düşmüyor insülin başlanacak diyen de vardı. Tabi çok kilo aldığı halde gebelik şekeri çıkmayanlar da çok fazla. Yani kişiye özel bir şey gibi. Ben yaptırdım bende çıkmadı şükür.