Gizem4134 Yarın şeker yükleme testi için hastaneye gidicem deneyimi olan yardımcı olabilirmi aç karna olmak şart mı ve ilacı ictikten sonra zorlanan varmı ?
gzl_2320 Gizem4134 artık hiçbirşey yiyip içme açlık kanını aldıktan sonra içecek vericekler onu içip 1 saat bekliyceksin sadece o içeceği içmen gerekiyor yine başka bişey yemiyceksin su bile içmemen gerekiyor. 1 saat sonra tekrar kan verince karnını doyurabilir suyunu içebilirsin 🤗
Aynenkanka Gizem4134 gazozu içtikten sonra kişiden kişiye değişiyor canım, tavsiyem yanına arkadaş bul, 3 saate yakın hastanede kalıcaksın eşlik eder sana. Çok hareket etme içeceği içtikten sonra oturarak bekle. İnşallah güzel çıkar sonuçların
efeninannesiii_ Gizem4134 aç olman gerekiyor. Sonra kan almaya başlayacaklar. Biraz zor oluyor ama aç kalmak kötü sadece yoksa herhangi bi problem yaşamadım ben. Güzel sonuçların olur inşallah
Busrakalcik Kız hiç bişey olmuyor. 4 dilim baklava yediğini düşün aynı şey. Aç olmak şart hatta glikoz içtikten sonra da hiç bişey yiyip içme
Gizem4134 Busrakalcik heh bende bundan korkuyorum zaten tatlıyla aram hiç yok ve hâlâ bulantılarım tam olarak geçmiş değil malesef
Busrakalcik Nurranne Gebelik şekerin var mı yok mu onu ölçüyorlar varsa diyet uyguluyorsun yoksa homidi gırtlak devam
Busrakalcik Nurranne bence ciddiye alınması gereken bir durum ya yüksek çıkarsa bebeğe de anneye de zarar verebiliyor. Yapılmasına çok karşıydım ama çevrede olumsuz örnekler görünce fikrim değişti
Yaglioglu Nurranne ben yaptırmayacağım, dikkat etmek gerekiyor 24-28.haftalarda yapılıyor karbonhidrat ağırlıklı beslenmeyin
Hayatanne Busrakalcik ben 31 hafta oldum hala yapılmadı bugün hastaneye de gittim böyle birşeyden bahsetmedi
ipekmom_ Gizem4134 gece 12den sonra hiçbirşey yiyip içmeyeceksin demişlerdi bana Sabah erken gidin baya vakit alıyor çünkü. İlk başta kan alıyorlar daha sonra glikozu içiyorsunuz tekrar kan alıyorlar daha sonra 1saat belliyorsunuz tekrar alıyorlar kan. İçeceğin tadı çok güzel elmalı gazoz gibiydi :) 1.saatin sonunda biraz baymaya başlıyor doğal olarak. Ama bebek sağlığı için bence yaptırmak gerekiyor
Nurranne Yaglioglu bende yaptırmayı düşünmüyorum zaten cok yemiyorum karbonhidratta az tüketiyorum 22. Haftadayım 4 kilo aldım onlarla alakalıysa
nidosh Nurranne ama onlarla alakası yok ki. Buradan birisi çok zayıfım beklemediğim halde gebelik şekerim çıktı demişti. Ve gebelik şekeri de bebek için çok çok tehlikeli. Yine hiç karbonhidrat tüketmiyorum yine de şekerim düşmüyor insülin başlanacak diyen de vardı. Tabi çok kilo aldığı halde gebelik şekeri çıkmayanlar da çok fazla. Yani kişiye özel bir şey gibi. Ben yaptırdım bende çıkmadı şükür.
poyrazin_annesi28 Nurranne Karbonhidrat tuketmenizle bı alakası yok. Alınan kiloyla da alakası yok. Kendi bildiginize iş yapip bebeğinizi ve kendinizi tehlikeyr atmayın. Altı üstü şekerli su içip kan vericeksiniz. 3 doktor da önerdi. Doktorun öneriyorsa sen de yaptır
Hilalttk16 Gizem4134 merhabalar evet aç karnına olmanız gerekiyor geceden birşey yiyip içmiyorsunuz. Önce açlık şekerinize bakılır muhtemelen sonra 50/75 gramlık şekerli içecek verilir 1 saat sonra kan alıyolar. Sonucuna göre değerlendiriyorlar