Seda_yildiz Kızlar cildiye doktorum mustela çatlak kremini önerdi yalnız eczanelerde çok pahalı internetten alıp memnun kalan var mı daha uygun ama güvenilir midir sorusu oluyor açıkcası 🌸
IlaydaOrhanKopuz Seda_yildiz canım ben daha yeni dermomarketten sipariş verdim.kullanıcı yorumlarına bakarak güvendim açıkcası yarın gelicek ürünüm kapıda ödeme de mevcut
Mihri-musta Seda_yildiz madam10 internet sitesinden alıyorum ben de, neredeyse her ayın 10 unda güzel indirimleri oluyor. Geçen ay lierac krem 65tl gibi bir fiyata düşmüştü. Ürünleri orijinal bakabilirsin
IlaydaOrhanKopuz Seda_yildiz canım bugün teslim aldım ürünü çok güzel paketlenmişti sorunsuz geldi ürün.
Seda_yildiz IlaydaOrhanKopuz evet baktım sımdı bende ordan almayı planlıyorum inşallah sorunsuz gelir 🌸
Ayseanne Kizlar bu kremler oluşmuş catlaklarada etkili mi yeni doğum yaptim heryerim inanilmaz çatlak son ayimda birden oldu 😕😕
Seda_yildiz Ayseanne çatlak sonrası bakım yağıda var mustelanın ama oluşmuş çatlakları tamamen geçirmek malesefff mümkün değilmiş 😞
Yaden Ayseanne biooil yag sorununu cozier canim . Benim catlaklarimi duzeltti. Olmadi kayisi yagi kullan bol bol
Nerm7n Ayseanne Canım çok geçmiş olsun. Bebeğini de sağlıcakla hayırlısı ile büyüt🐣 Gel gelelim çatlağa Ona yapacak hiç bir mucize krem daha üretilmedi. Eski bir kozmetik uzmanı olarak söylüyorum. Ancak estetik operasyon ile çare bulabilirsin. ❤️💋
Seda_yildiz Glsnarstrn canım eğer ki genetiğinde varsa cok engel olamıyorsun ben 4. Ayımda goguslerımden catladım 😞 yınede önlem almakta fayda var bılseydım ılk günden sabah akşam yaglanırdım.. kasınma olursa kaşımamak gerek asla kılo almamak bol su içmek duştan sonra bebek yağı sur dedı cıldıye doktorum mustela çatlak kremınıde günde ıkı kez kullan dedi.. bütün bunlara dıkkat edıp hala çatlarsak bu da yapıyla alakalı 😒
Seda_yildiz Glsnarstrn kılo almamak kısmı yanlış anlaşılmasın cok kılo almamak yani ve birden kılo almak.. ve bacak basen bel göbek göğüs yani gogusten dize kadar nemlendırmek gerekıo vücudu sadece göbek çevresi deıl.. genetıkte yatkınlık varsa hemen baslanmalı kremlere cunku 9. Haftata bıle çatlagı başlayanlar varmıs
Mhrbnmhmt Glsnarstrn Leke kremi hakkında bi fikrim yok ama çatlak kremi için karnın çıkmaya başladığı andan itibaren akşamları yatarken mutlaka sür hergün ben öyle yaptım çok şükür hiç çatlak oluşmadı hala 34 haftalık oldum
Glsnarstrn Seda_yildiz ben daha 1-1.5 aylık hamileyim benm karnım kaşınıyor arada ama normal bir kaşıntıdır o değilmi😊
Seda_yildiz Glsnarstrn bence kaşımamakta çalış vücudu nemlendirdikce kaşıntı azalıyor zaten bebek yağı var doktor önerisi dogalmıs tamamen eczaneden aldım 38 tl oncelık olarak alıp kullanabılırsın bı Zararı yok onemlı olan vücudu nemlendırmek ozellıkle duştan sonra bebek yağı dedı çatlak kremıde normalde günde 2 kere önerdi.. hındıstan cevızı yağı olur bebek yağı olur nemlendırmeye başla bence ve ne olur olmaz kasıma ben kaşıdım 4. Ayda olan oldu..bence onlemını al gerısı nasip artık 💕