wisdom cnm ben hastane yatış yaptılar nidicard içtim 2 gun ebe geldim adalat içtim önce ayaklarım kızardı alerji gibi oldu yanıyor gibi oldu 1 hafta böyle oldu 2 gündür dişiyi balon gibi sanki arı sokmuş pof pof oldu ayaklarım şişmjs haki kızarık ve yaniyo sanırım adalat yaptı nidicard acayip baş ağrısı yaptı bende rabbim yardım etsin ve sana da babada ben o ilaç devam edemedim baş ağrısı duramıyordum ağrı kesici serum veriyorlar yine geçmiyordu doktorum yan etkisi nidicard dedi adalat başlattı ondan doktorum