Aysedugme Nazliicann3472 yediklerinizle çok ilgisi olmuyor en azından hamilelikte ortaya çıktıysa ve haşimato gibi bi rahatsızlığınız yoksa. Önemli olan söylediklerim ve ilacı her gün aynı saatlerde almak önemli olan yani düzenli kullanım çabuk etkisini gösteriyor
Aysedugme Lina-Annesi eğer tsh düşüp t4 te hafif yükselme varsa terleme çarpıntı yapabiliyor insanda maalesef
Aysedugme Lina-Annesi diğer tahlilinizde bakabilirsiniz tsh düşüp t4 te yükselme varmı diye o Yüzden olabilir benim t4 yükselince doz ayarlamasına gidiyorlar çarpıntı olmasın diye genelde doktor onu ayarlar artır gidince söylersiniz bu durumu
Aysedugme Lina-Annesi 84 tü benim hamile kalmadan önceki ay hatta doktor şuan hamile kalman çok zor bu değerle dedi 3 aya düzelir dedi işte ben çok dikkat ettim dediklerimi yaptım hep 1 ay sonra hamile kaldım tsh ya 1lere düştü
Lina-Annesi Aysedugme canim benim yaa. Oof valla Allahm saglikli şekilde evlatlarımızı kucağımıza almaya nasip etsin
Aysedugme Lina-Annesi amin inşallah hepimizin. Her ay düzenli tahlil veriyorum şükür ilaç yeterli geliyor artık hamileliğimde 2.40 ın üstüne hiç çıkmadı daha 23. Haftaya geldik bundan sonrada böyle devam eder umarım
42rukiye24 Hamilelik ilk 5 ayda bir sıkıntı yoktu ben zaten 18 yıldır kullanıyorum ama bu ay tsh 6 çıktı ilaçlar iyice yükseldi bir ay sonra kontrole gel dedi umarım düşmüştür 🤷🏻♀️