Meers Eylulkelebegi sabah erken için 1-2 saat bırakın arada yanında başka ileac almayın en az 4-5 saat bırakmanız lazım endokrin bana bu şekilde söyledi
Aysedugme Lina-Annesi çok yüksek bir rakam değil 1 haftalık ilaç kullanımıyla bile hemen düşebilir benim 84 ten 1.60 a 1 ayda inmişti ilaç kullanınca çabuk düzeliyor zaten
Yesraan Eylulkelebegi bnde 4.87 ile beş haftalikken içmeye başladım bir yükseldi bir düştü 36 da gitim 4.43 olmuş 4 gün 50 3 gün 75 iç dedi
Yesraan Lina-Annesi hiç deme kuzum bundada var demekki bir hikmet rabbim beterinden korusun inşallah 🤲🤲🤲🤲
Rebulice Eylulkelebegi 13 yaşından beri tiroid hastasıyım. Kalkar kalkmaz ilk ilacı içerim ve en az yarım saat hiç bi şey yemem içmem. 31 yaşındayım hala kullanıyorum.
Nazliicann3472 Bende 7 haftalığım tsh 3.5 çıktı sizce bebeğin gelişimine engel olur mu? İlacımı 50 mg yaptı doktor
Nazliicann3472 Aysedugme ayy çok sağolun verdiğiniz bilgiler için başka neler yapmamız lazım neler yarar yememize benim şuan 7 haftalığım tsh 3.5 ilacım 50 mg
Aysedugme Nazliicann3472 yediklerinizle çok ilgisi olmuyor en azından hamilelikte ortaya çıktıysa ve haşimato gibi bi rahatsızlığınız yoksa. Önemli olan söylediklerim ve ilacı her gün aynı saatlerde almak önemli olan yani düzenli kullanım çabuk etkisini gösteriyor
Nurse2018 Eylulkelebegi uyanınca içmen gerek en az yarım saat birşey yemeyeceksin kontrollerini de aksatma dozunu değiştiriyorlar arada
glnrmom Aysedugme bir şey soracağım izninizle ben 5er sabah namazına uyanıyorum o zaman içip tekrar yatsam sorun olur mu sizce
Aysedugme glnrmom yok sorun olmaz önemli olan her gün aynı saatte almak unutuncada saat kaç olursa olsun ilacı içmelisiniz doz atlamamak lazım
Aysedugme Lina-Annesi 84 tü benim hamile kalmadan önceki ay hatta doktor şuan hamile kalman çok zor bu değerle dedi 3 aya düzelir dedi işte ben çok dikkat ettim dediklerimi yaptım hep 1 ay sonra hamile kaldım tsh ya 1lere düştü
Aysedugme Lina-Annesi eğer tsh düşüp t4 te hafif yükselme varsa terleme çarpıntı yapabiliyor insanda maalesef