Kbra18 ulturasonun bebeğe zararı yok. Bende başından beri çok sık giriyorum. Ama şöyle bir durum bar eğer hamileliğinin başındaysan doppler ın çalışması bebeğin kalp atışlarının dinletilmesi zararlıymış. Ben Prof. gidiyordum bana 15 haftaya kadar fln bebeğin kalp atışlarını 1 kere dinletti sonra hep ekrandan kalbinin attığını göstermişti. Bebeğin kalbi küçük olduğundan o haftalarda cihazın yarattığı ısı zarar verebilir demişti.