Ysn vala bi doktor kıyaslamsı yapmadığınız kalmştı onu da gördük forumda. Girin internete yazıyır. Yurtdışında doğuma kadar 1-2 kez ultrasona alıyorlar. Çoğunluğun fikri girilmemesi gerektiği yönnde. riskli gebeliğiniz varsa ona bişi diyemem. Ama normal gebelik için ikidebir ultrasona girmenin bir anlamı yok.