Arkadaşlar 21 haftalık hamileyim temmuzda doğum yapacağım Allahım nasip ederse ama kıyafwt alamıyorum delircem ne alcam ne beden olcak uzun kol mu kısa mi of ne yapcam bilmiyorum 😭 ilk defa bişey aldım 😂 e bebekten bu tulumu aldımm ama 3 ay yazanı aldımm yenidoğan 50 cm, 3 ay yazan 62 cm miş ama bu 62 cm de yenidoğan bebeğe ozaman çok büyük olur dimi yanlış mı yaptım iade edip yenidoğan mi alsam o da çok minicik gibi ya 😂 Allahım sanırım hiç bişey alamıcam ben oğluma 😭
