3prensesannesi__ Selam bayanlar kız bebek anneleri beşik cibinlik ve yan koruma aldınızmı? Alanlar resim atabilir mi?
bademli_puding 3prensesannesi__ ama bunları düşünüyorum bakalım daha başka bişey bulmazsam bunları alıcam
MrvRmzn 3prensesannesi__ korumalık için düğüm yastık sayfasını önerebilirim. Daha bugün sipariş verdim . Çok araştırdım fiyatları da diğerlerine göre uygun geldi
Sevvl 3prensesannesi__ ben örgü koruma yaptırdım kendimle o kadar celiştimki zaten pahalı bıde ili besık olunca aman nelere para vermıyorum dedim ve yaptırdım 😂😂
3prensesannesi__ Sevvl örgü korumanın temizliği nasıl olur diye karar veremedim çünkü beyaz alıcam kiri çok belli eder fiyatlar gerçekten çok abartılı
onehappymoom 3prensesannesi__ bende bekliyim şuracıkta ben örgü değilde normal arıyorum standart besiklerde olan uyku seti gibi yan korumalık bağlamalı
Sevvl 3prensesannesi__ Ama cibşnlik istemedim çünkü iki tane çok kaba duracaktı tek için çok güzel duruyor, korumalık renklerını de pembe lila ekru sectim 4 örgü bu model
bademli_puding Sevvl memnun musun diye soracaktım minişlerin daha gelmediğini unuttum 😂 sağlıkla kullanmak nasip olsun inşallah bende düşünüyorum da beşikte bebeğe uyuyacak yer kalırmı onuda düşünüyorum çünkü kaba duruyor
Handanh Sevvl 4 lü örgü mü ve nerede yaptırdınız güzel olmuş sağlıkla kullansın beneğiniz. Bende yatağa düşünüyorum ama bu kadar kaliteli denk gelmedim pot duruyordu dikişler
Sevvl 3prensesannesi__ ay evet sorma ya bende tek renk istedim ama dediğim gibi onu düşündüm ama makınen büyük ıse 30 da yıkarım bunları 600 de sıkarım bısey olmaz herhalde
Sevvl bademli_puding kız yok alan kalıyo kaba ama yukarıya doğru anam o yaptığı yün yorganı serdıgı için içine daraldı 😂😂
bademli_puding Sevvl benim beşik 60 cm bende gidip gelip bakıyorum acaba korumalık daraltmaz mı diye ama seninkiler üçlü değil sanki Ah bu anneler yaa 😂😂 benimkide park beşiğin yatağını beğenmedi ince bu diyo 😂
Aynenkanka 3prensesannesi__ kız bebek annesi değilim ama unisex bir renk tercih ettim odası daha tamamlanmasa da fikir olur belki. Yan korumalık almıycam riskli buluyorum
Sevvl bademli_puding yok kuzum bu dörtlü örgü 😂😂 Yaptırsa en az 2 yaştan sonra kullanırlar bacım çok ağır yün ahahha döşek yapar o zaman hazır ol😂😂
Aynenkanka 3prensesannesi__ forum ana sayfada sol üstte 3 çizgi var oraya tıklayın fotoğraf yükleye basın bir sayfa açılcak oraya ekle canım