humeyrasmother her gülmende, hapşurmanda, öksürmende hafif bi yanma oluyor ben 10-15 gün öyleydim ama dikiş yerime kantaron sürdüm sürekli çok çabuk iyileşti. Uyuşukluk dediğini anlamadım, his kaybı oluyor dikiş yerinde, bnm 2 sene sonra normale dönmüştü orası. Şimdi 33 haftalık hamileyim yine sezaryen olcam hissizlik başa saracak 💆🏻♀️