Bir_tirtilannesi CmreKsidar niye böyle erken haftalarda başlıyor ki bu ağrı benim bildiğim çatı ağrısı son haftalarda olur 😣 bende çok zorlanıyorum oturup kalkarken sürekli eşimden yardım istiyorum kalkmak yatmak oturmak için tek başıma olunca bende erteliyorum herşeyi bu ağrı mahvetti valla beni 😕
CmreKsidar Bir_tirtilannesi doktorum normal demişti bilemiyorum valla ama aşırı zor eşim varsa bende ondan yardım alıyorum özellikle gece daha da şiddetleniyor hele ilerleyen haftalarda dün gece kızım birde kafasıyla baskı yapıyordu aşırı zorlandım 🥺
Bir_tirtilannesi Alis-sss bol bol tüketiyorum onları bacaklarımda ağrı oluyordu o yüzden kalsiyum kullanıyorum suda eritilenlerden ama fayda etmiyor malesef ufak bir hareket etsem hemen ağrıyor 😩
Bir_tirtilannesi CmreKsidar Hadii yaa geceleri artıyor ağrı nedense çevremde herkes kız çocuklarında böyle olması normal diyor nedenini anlamış değilim 🤷🏻♀️😕
Bir_tirtilannesi Hulyakkus ayyy çok kötü valla yaa zaten ağırlaştım şimdi bide bu ağrı çıktı başıma 🤦🏻♀️😮💨 gün geçtikçe daha da zorlanıyorum bakalım 1 hafta sonra hastane kontrolüm var doktoruma söyleyeceğim
CmreKsidar Bir_tirtilannesi benim ilk hamileliğim o yüzden kıyaslayamıyorum ama çevremde kimsede yok bi burda duydum bende çatı ağrısını yoksa korkuyordum ☺️
Alis-sss Tdemirol benim kalsiyum eksikliğim vardı ağrının sebebi oydu demişti doktor işe yaradı bende şuan daha iyiyim
Tdemirol Alis-sss bu ağrının sebebi aslında normal doğuma hazırlık için kemiklerin esneyip genişlemesi. Bu kadar ağrıya umarım normal dogum yaparım diyorum ben de 🥲
Bir_tirtilannesi Ahsen42 kullanıyorum çiçeğim zaten magnezyum ama anlamadım hiçbirsey etki etmiyor bu ağrıya
Hulyakkus Hastaneden bildiriyorum enfeksiyon ve idrar da protein kaçağı olduğu için ağrı sebebi buymuş 🤷 çok ağrınız varsa idrar tahlili yaptırın
Bir_tirtilannesi Hulyakkus Hadii yaa öylemi çok geçmiş olsun 😟 yarın sağlık ocağına gidip bir tahlil vereyim duruma göre hastaneye geçerim canım doktor enfeksiyon için birsey verdimi peki protein kaçağına ne gibi bir çözüm bulurlar ki
Hulyakkus Bir_tirtilannesi ilaç içtim şimdilik bakalım sabaha ne diyecek kesinlikle bı idrar tahlili yaptırın en azından içiniz rahat eder. Protein kaçağı enfeksiyonla alakalı olabilir dedi tedbir amaçlı tutuyorlar hastanede
Bir_tirtilannesi Hulyakkus anladım canım geçmiş olsun toparlarsin en kısa sürede inşallahh 🙏🏻 dediğin gibi tahlil vereceğim yarın
35ilknur35 Bir_tirtilannesi aynı durumu yaşıyorum ama çatı ağrısını denir bilmiyorum. Vajina kemiğim ağrıyor sanki yatamıyorum döneniyorum kalkamıyorum üstüne bel ağrısı eşlik ediyor mahvoldum valla endişede ediyorum bişey olucak diye . Ayıptır söylemesi iç çamaşırımı bile zor giyer oldum 🥺
Bir_tirtilannesi 35ilknur35 sanırım çatı ağrısı canım bu benim 2. Hamileliğim ilkinde hiç ağrı yaşamadım böyle ama bunda yaşadım bende seninle aynı durumdayım yuruken uzanırken,uzanmış kalkarken esofman giyerken bitirdi resmen bu ağrı beni 😟🤦🏻♀️
35ilknur35 Bir_tirtilannesi aynen benimde 2. Hamileliğim ilkinde bende de yoktu bunda olunca korktum anormal geldi şimdi baktım bir kaç kişide bu durumu yaşıyor içime su serpildi