Bir_tirtilannesi Kızlar 26. Haftaya girmek üzereyim yaklaşık 1 hafta önce temizlik yaptım ve o günden beri çatı ağrısı çekiyorum 1 gün iyi 2. Gün kötü oluyor az önce uzanıyordum sağ tarafıma döneyim dedim vajinaya kramp girdi sanki çatı ağrısını daha da çok hissettim oturup kalkmakta zorlanıyorum bu 1 haftadır yürürken esofman giyerken 😮💨😮💨 uzanırken sağa sola dönmekte zorlanıyorum bayağı nasıl gecicek bu ağrı varmi yaşayan??
CmreKsidar Bir_tirtilannesi 22-23 haftadan beri yaşıyorum 35. Haftadayım artık yatakta oturuyorum öyle dönüyorum yoksa acıdan dönemiyorum koltuktan kalkarken canım öyle yanıyor ki uzun süre kalkmayı erteliyorum malesef geçmiyor artıyor 🥺 bacaklarımın arasına yastık koymak bir tık rahatlatıyor
Alis-sss Bir_tirtilannesi doktorum kalsiyum içeren ürünleri bol tüketmemi söylemişti zamanla geçti günde iki bardak süt içiyorum peynir kaşar yoğurt ayran ihmal etme
bebisimoluyor Çatı ağrısı mı onu bilmiyorum ama benim vajinal bölgem 1 haftayı geçkin çok feci ağrıdı yürürken yürüyemeden zor yürüdüm otururken zorluk çektim suan hala var ama biraz daha azaldı çok şükür ben bebeğin asagi doğru baskı yapmasında kaynaklı diye biliyorum
Bir_tirtilannesi bebisimoluyor aynen canım çatı ağrısı sanırım o benimde öyle vajinal bölgemde bayağı bir ağrı var bende azalmıştı ama az önce uzanırken soldan sağa döneyim dedi yine canımı acıttım sanırım 😟
Bir_tirtilannesi hayalperest2310 1 hafta önce temizlik yaptım o günden beri ağrıyor dinlendim uzandım bor nebze iyi oldu gibi ama az önce uzanırken soldan sağa dönerken yine çok fazla canım acıdı yürümekte dahi zorlanıyorum 😣
Tdemirol Ben de 26 dan beri yaşıyorum şu an 35 im korkutmak istemem ama daha da arttı, yürürken bile ağrıyor yatakta dönmek, otururken kalkmak, corap giymek zulüm gibi ve sanırım doğuma kadar da sürecek bu. Katlanmak gerek artık bi şekilde 😑
Bir_tirtilannesi Tdemirol Hadii ya ilerleyen haftalarda artıyor mu ikinci hamileligim bu ilkinde olmamıştı hiç boyle1 haftadan beri çekiyorum bu ağrıyı tam hafifledi derken yine başladı benimde öyle uzanırken kalmak ölüm gibi resmen esofman giyemiyorum çok zorlanıyorum galiba doğuma kadar sürecek bu 😖😖
bebisimoluyor Bir_tirtilannesi ben sıcak su torbası koyuyorum her gün o biraz azalttı yani ben öyle düşünüyorum
hayalperest2310 Bir_tirtilannesi zaten gece dönmelerde ve gündüz yürürken baya kötü oluyor sıcak tut uzan bana iyi gelmişti benim de yürümeyecek derecede agrıyordu
Tdemirol Bir_tirtilannesi benim öyle yani hiç geçmedi bu ağrı bir gün bile, ne uzanmak ne sicak tutmak hicbir sey gecirmedi, umarim sizde de böyle olmaz.
Bir_tirtilannesi hayalperest2310 aynen öyle canım aşırı kötü can yakıcı tavsiyen için teşekkür ederim deneyeceğim umarım iyi gelir 🙏🏻💕
Bir_tirtilannesi bebisimoluyor bi arkadaş daha sıcak iyi geliyor dedi deneyeyim bende inşallah etki eder 😕
Bir_tirtilannesi Tdemirol Hadii ya geçmedimi senin hiç 😒 genelde son haftalarda oluyor diye biliyordum bu 2. Hamileliğim ilkinde yoktu hiç böyle ağrı ama bunda var nedense 1 haftadan beri bazen iyi bazen kötüydüm ama az önce yöne canım acıdı dahada fazla ağrıyor şuan
Bir_tirtilannesi CmreKsidar niye böyle erken haftalarda başlıyor ki bu ağrı benim bildiğim çatı ağrısı son haftalarda olur 😣 bende çok zorlanıyorum oturup kalkarken sürekli eşimden yardım istiyorum kalkmak yatmak oturmak için tek başıma olunca bende erteliyorum herşeyi bu ağrı mahvetti valla beni 😕
Tdemirol Alis-sss çok fazla süt yogurt tüketiyorum ekstra kalsiyum hapi alıyorum ama en ufak azalma yok agrimda 😔
Bir_tirtilannesi Alis-sss bol bol tüketiyorum onları bacaklarımda ağrı oluyordu o yüzden kalsiyum kullanıyorum suda eritilenlerden ama fayda etmiyor malesef ufak bir hareket etsem hemen ağrıyor 😩
Alis-sss Tdemirol benim kalsiyum eksikliğim vardı ağrının sebebi oydu demişti doktor işe yaradı bende şuan daha iyiyim
Hulyakkus Bir_tirtilannesi ben 34 haftalık oldum hâlâ çekiyorum büyük ihtimalle enfeksiyon olabilir idrarda bende gebelikte normal ağrı diyordum ama inanılmaz ağrı yapıyor
Bir_tirtilannesi Hulyakkus ayyy çok kötü valla yaa zaten ağırlaştım şimdi bide bu ağrı çıktı başıma 🤦🏻♀️😮💨 gün geçtikçe daha da zorlanıyorum bakalım 1 hafta sonra hastane kontrolüm var doktoruma söyleyeceğim