35ilknur35 Feyzafeyza123 gerçekten bende öyle düşünüyorum artık 38 olunca nasip olursa direk doğurmak . İnşaAllah zamanında olur ben erken doğumdan korkuyorum
Tubag1 35ilknur35 canım sordum ani hareketlerden oluyormuş oturup kalkarken yürürken yavaş hareket etmeliymişiz dikkat etmeliymişiz rahimi zorluyormuş ani hareketler