Tubag1 Kızlar genital bölgenizde ağrı sızı oluyor mu ya yeni girdim 23’e böyle bir sızlama geliyor gidiyor sizlerde de oldu mu ? Nolur bilen yaşayan var mı
designermoms Tubag1 evet benim 23 yeni bitti hem ağrı bazen de batma oluyor acıyor rahim büyüdüğü için normal bir durummuş ben doktoruma sormuştum
Tiiffany Tubag1 ilkinde hiç olmadi 2.gebeliğimi son aylarında olmustu 3.gebeliğim bu 21.haftada basladı şu an 26.haftadayım azaldi daha iyi ilk günlere gore 🤷♀️ Ama genel olarak ağrı oluyor yani rahimde gebelikte
Tubag1 melisa_kas böyle genital bölgenizde sızlamalar mı oluyordu sizinde anlık geliyor geçiyor değişik korktum ilk gebeliğim birsz sıkıntılı geçiriyorum zaten 🥹
35ilknur35 Tubag1 benim sürekli ağrıyor canım yatarken kalkarken ayıptır söylemesi iç çamaşırımı giyerken bile ağrıyor çok berbat bir ağrı. Ben doktoruma sordum ama bana düzgün bir açıklama yapamadı sen sorunca yazar mısın neden oluyormuş
Feyzafeyza123 35ilknur35 benımde alt karın ağrım var 23.haftaya gırdım başladı 5 6 gündür bu sekıldeyım gece ağrıyo gündüz ağrıyo ne yapacan bılmıyorum kontrolümü bekliyorum onada 4 hafta var yordu beni artık 38.haftayı dolduranımda sezeryan doğurayım diye beklıyorum yaa tüketti
Tubag1 35ilknur35 canım sordum ani hareketlerden oluyormuş oturup kalkarken yürürken yavaş hareket etmeliymişiz dikkat etmeliymişiz rahimi zorluyormuş ani hareketler
Tubag1 Feyzafeyza123 Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin bende öyle sıkıntılı geçiriyorım biraz hayırlıyıla o haftalara gelip doğurayım istiyorum
35ilknur35 Feyzafeyza123 gerçekten bende öyle düşünüyorum artık 38 olunca nasip olursa direk doğurmak . İnşaAllah zamanında olur ben erken doğumdan korkuyorum
Oznur-96 Tubag1 canım benim 12 haftada başladı 25+3 deyim halen devam ifrar yolunda enfeksiyon olunca dahada ağrı oluyor