P12345- siz yine doktorunuza danışın tabiki.Adaçayi kadınlık hormonunu çalıştıran bir çay.Gunde 1 fincan tüketiyorum ben
eskiden adetim falan gecikince annemde hep adaçayı icirirdi ve etkisi olurdu.Ahududu yaprağı da sanırım trendyolda varmış doktoeum kolay bulunmuyor dedi.☺️