Merhaba arkadaşlar 35. Haftadayız suanda normal doğum olarak görünüyoruz ahududu çayının sanciya ve açılmaya iyi geldıgını duymuştum . Bu yüzden ahududu yaprağı aldım kaçıncı haftada kullanmaya başlamalıyım bilgisi olan var Mi veya kullanan var mı gerçekten faydası olur mu. Normal doğum olsun istiyorum bu yüzden bütün önerileri duyduklarımı araştırıp uygulamaya çalışıyorum tabi Allah neyi nasıp ederse o şekilde olur ama yine de denıyorum. 😊