Cuma akşamı keseyi görmeye gittik şehruzcuğuma hatırladı beni ( güya :)) dosyam var orada ordan gördü haha ) ama çok ciciydi ya normal de azarlamadan bırakmazdı eşimle aramızda dalga konusu olmuştu hatta bi azar yiyip gelelim diyorduk :) haftaya gene gidicez kalp atışına çağırdı. Eşimle çok muhatap etmemye çalışıcam ve muhtemelen şehruz da devam edicez bildiğim doktor hastane vs