Mervecimmmm Nur Cansu Yılmaz’ı asla tavsiye etmem. Ne uslubu güzel ne düzgünce konuşuyor. Öyle sertki seni strese sokuyor soracağın soruları bile unutuyorsun. Ben en başında araştırmadan ona gittim. En başından sonuna kadarda aynı doktora gitmek istediğim için sabrettim hep. 12. Ya da 13. Haftada gittiğimde bana yüksek ihtimalle erkek dedi cinsiyeti için. 15.da gittiğimde bana aynı kelimelerle yüksek ihtimalle kız dedi. Yanılabilir ben ona kızmıyorum ama insan Bi açıklama yapar. Bende şoka girdim kesin gözüyle bakıyorduk. Bir önceki geldiğimde erkek demiştiniz dedim. Bu kezde kız diyorum dedi. Böyle bir açıklama var mı?? Korona geçirmiştim bi önceki geldiğimden sonra. Doktor hanım Korona geçirdim bu arada dedim. Ben ne yapabilirim bunu bana neden söylüyorsun diyor. Bende takipli hastanızım ya bilginiz olsun diye söylüyorum dedim. Tam çıkarken ultrason resmi vermedi onu istedim. Yok bu kez vermiyorum almadım gibi Bi şey dedi. Odadan çıkarken duydum arkamdan “daha bi hafta önce gelmiş almış yine istiyor şuna bak” dedi yanındakilere. Bu benim son gidişim oldu. Ben gazeteciyim iletişimciyim. İletişim herkese lazım. Bazı hamileler şımarıklık yapıyor sürekli gülsün pış pışlasın doktor falan istiyor. Benim beklentim soru sormamıza fırsat versin, sert olup seni strese sokmasın, uslubu düzgün olsun bir şeyi anlatmak isterken kırmadan düzgünce anlatılabilir tek beklentim kısacası sağlıklı bir iletişim. Onu bıraktıktan sonra emine zeynep yılmaza gitmeye başladım ilk kez muayene oluyor gibiydim. Ultrasonda bakıyor anlatıyor her şeyi şurası eli şurası ayağı falan filan güzelce söylüyor her şeyi. Cansu hanım kendi bakıyor kendi görüyor hiçbir şey söylemiyor odada Bi gerilim havası yani.