Poncik38 Bebgm35 henüz belli değil ayın 16sinda randevumuz var cinsiyet için. İnşallah öğrenebiliriz 🥰 sizinki belli mi
Tuba00 Bebgm35 iyi gidiyor şimdilik 12+6 haftalıkken devlet hastanesine gittim şuan çok erken 15-16 da söylerim ancak dedi
Fik Malesef 🥺 2 hafta sonraya randevu aldım 16 haftalık olacağız ilk doktor başından attı gibi beni 1 ay sonra netleşir dedi bakmadı bile 14 haftalıkken
Bebgm35 Fik ben devlete gidiyorum bazilari devlette geç öğrenildiğini falan yazmışlar o kadar ilgisiz de degil doktorum insallah yolunda gider her sey
Poncik38 Bebgm35 hmm anladımm. Bizde 14+6 hftlgiz. Doktor 8.ayin sonu veya 9. Ayın başı gibi doğum olur dedii ☺️
arsamveannesi Bebgm35 11. Haftada gittim doktor %95 kiz dedi💖 ay sonu tekrar gidecegim emin olmak icin. Suan 13 haftaligiz
Silanizz_00 arsamveannesi 11haftalikken tahmin ediyormu bende Çarşamba günü gidecek 11 haftaya girecem acaba benimkinde tahmin edebilirmi
Ruhsuz Ben de 14+4 Eylül annesiyim normalde ama sezeryan olacağı için Ağustos son haftalari olur diyor doktorum nasipse 🤲🤲🤲 13 haftalıkken kıza benzetti ama kesin diyemem dedi 17.hafta çağırdı bakalım Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🤲🌸