Bebek icin ebeye verilecekler bir tane hastane çıkışı bir bez çorap ince penye battaniye ve kalın battaniye koydum. Kalına gerek var mı biliyorum.
Yedek olarak 4 çorap 2 eldiven 2 önlük 2 yelek 2 tulum zıbınıyla. 1 tane de alt üst takım zıbınıyla. Yedek olarak 3 tane zıbın koydum.
Ayrıca 15 tane bez ıslak mendil ve temizleme pamuğu koydum. Birde biberon ve emzik. Yattığı yere sermek için müslin. Birde cıkarken giydirmeli battaniye yerine ayıcık tulumlardan. Yeterli mi fazla mı bebek icin ☺️ Çıkarmam veya eklemem gereken birsey var mı ?