Mercan_Lina eğer cınsıyeti netse ve ismini belirlediysen hiç bekleme . Ben cınsıyetını net ogrendıgımde ve ısmıne karar verdıgımde hemen yaptırdım cunku koyacagım isme müdahale edenler olur degıstırmek fikir sunmak ısteyenler olur dıye düşündüm düşündüğüm gibi de oldu ama ben kızıma gönlümden geçen ismi koydum o yüzden dışardan müdahaleler fıkrımi degıstrmedi pişmanlik hissettirmedi. 😊