Zehracnr kendinizi bir şey olacakmış gibi ya da net sonuç alacak gibi şartlamayın çünkü bu bir tarama testi tanı testi değil bize de iki gün önce düşük riskli denildi olabilecek en düşük riskmiş 1:16000 yani 16 bin kadın içinde 1 kişide görülüyormuş o da sadece bi olasılık yüksek riskli çıkıp sağlıklı doğan bebişlerde var o yüzden endişelenmeyin ben endişelendim üzüldüm fakat tanı testi olmadığı için o kadar da inanmadım sizinde inşallah tertemiz çıkar