Melisdnz hayalperest2310 hahaha kesinlikle öyle hakkımızda hayırlısı olsun sağlıkla Bebişlerimizi kucağımıza alalım inşallah
Momsy410 Melisdnz canim emzirirken cok yara oluyormus. Iltihaplanan bu yuzden emziremeyen bile oluyor. Yara olmamasi icin lanolin krem kullanmak gerekiyor. Hamileyken baslamak daha iyiymis
Aslbal17 Melisdnz 36 37 den sonra yapılabilir diye biliyorum. Ben de iki haftadır yapıyorum başlangıçta az yaptım sonra alıştım video izledim nasıl yapılır falan. Günde 4 5dk yeterli deniliyor
Melisdnz Aslbal17 bende deniycem ama biraz korkuyorum sanki bu söylediklerini yapsam ertesi gün doğuracakmışım gibi hissediyorum 😀
Gozdece_06 Melisdnz mutlaka göğüs ucu kremi kullan ama 36 dan sonra başlasan olur yara olmasını önlüyor emzirirken rahat edersin
Fadimegll321 Melisdnz bizde 34+3 bu zamana kadar baş aşağı olan bebek dönmüş makat geliş sezaryen olur dedi dönmezse 36 dan sonra da dönmezmiş 🤦🏼♀️😅
Melisdnz Fadimegll321 ayyyy benimki de döner mi acaba 2 gün önce kontrole gittim ve baş aşağıydı bugün o kadar hareketliydi ki acaba diyorum döndümü geri
Fadimegll321 Melisdnz döndüğü belli oluyor ya bende diyorum eşime ne kadar büyümüş bak burası sırtı galiba kafasıymış 😂dönmeden önce bir yerleri belli değildi
Gozdece_06 Melisdnz bebek emmeye başlayınca çıkar zaten komple kahverengi bölgeyi ağzına alıyor bebek korkma bence tedirgin olma o seni daha çok etkiler tutar Allah’ın izniyle ❤️
Melisdnz Gozdece_06 başlamayı çok istiyorum ama hataydayım ve eczanelerde gerekli ilaç dışı ilaçlar yok ki internetten siparişte veremiyoruz kargolar felan da yok biraz cebelleşecem galiba bu ağrıyla
Gozdece_06 Melisdnz şu an o bölge sıkıntılı doğru 😔 Allah yardımcınız olsun ama hafta olarak daha zamanın var doğuma 2-3 hafta kala başlasan yeterli olur.