dmtturan Merhaba Deterjan yumuşatıcı ve leke çıkarıcısını almayı düşünüyorum genel yorumları iyiydi temiz içerik deniliyor Peki şampuan yağ ve losyonunu kullanan varmı memnun kaldınız mı ? Yada önerebileceğiniz uygun ve temiz içerikli marka
elaymoms dmtturan Instagram da içeriği ne diye bir sayfa var oraya göz atabilirsin almak istediğin ürünlerin içeriğini öğrenmek için 😊
Gizzgzz dmtturan baby me maalesef temiz içerikli değil bir daha araştırmanızı tavsiye ederim siveno incia Green clean gibi markaları kullanabilirsin
Nazlimom dmtturan baby me deterjan ve yumuşatıcı kullanıyorum cok memnunum ilk başta green clean kullandım sonradan pahalılaştığı için unı baby geçmiştim oda ağır kokuyor baby me den cok memnunum😇
cahillesohbetikestim dmtturan geçen sene normal serisi vardı onu almıştım köpük şampuanı çok iyi hiç göz yakmıyor 🤭
Gizzgzz dmtturan baby me nin hiç bişeyi temiz içerikli değil siveno incia Green clean minoris bunları kullanabilirsin minoris weleda en temiz içerik bunlar minoris ve weleda biraz pahalı diğerleri çok uçuk fiyatlar değil
Baymehal dmtturan pişik kremi için Bepanthol derim daha da bişey demem kızımın kıpkırmızıydı sabaha geçmişti 1 kere sürdüm sadece
dmtturan Baymehal Ay arkadaşın bahsettiği sayfaya baktım bephantol almıştım ben de kötü yazmışlar üzülmüştüm
Baymehal dmtturan yok valla ben aşırı memnunum kızımın ilk kızımın kanlıydı hatta valla 2 günde geçti azcık havalandırıuordum da😹
dmtturan Baymehal Benim de kızım olacak allah izin verirse ve bende piştikten korkuyorum kız çocuklarının daha zor oluyor bakımı
Baymehal dmtturan canım havalandırın biraz altını çiş kaka fazla brkletmeyin yediklerine de ilk dönemler dikkat et sütün acı olur diye pişik olabilir benim öyle oldu bilmiyorum bilim açısından nasıl oluyor
Defnesa Bepanthol mustela Dalin kullanmayın da Allah korusun içerikleri berbat çünkü baby me organic serisi tamamen temiz içerikli gidip inceleyebilirsiniz içindekileri şampuanı flanda çok güzel hem çok kopurmuyor hemde sıvı organic olduğu için
dmtturan Defnesa bephantol Pişik kremini aldım kullananlar memnundu yakınımızda da var ama diğerlerinden almamıştım şampuan losyon baby me organic bakacağım teşekkür ederim