ebrbran Sydakgl bende merak ediyorum gerçekten alan var mı acaba ? İnternette araştırmıştım veriliyor diyor ama
Baymehal Sydakgl belediyenizi arayın onlar yönlendiriyor sorun bebek paketi vardı başvurı için aramıştım diye onlar doğumdan sonra link atıyorlar veya direkt kayt ediyorlar
Yelsink Sydakgl eşim belediyede görevli olduğu için ben erken aldım ama normalde doğumdan sonra veriliyor diye biliyorum
Nursena0378 Ecmsrn Google ye bakarsanız ayrıntılı yazıyor Pendik de olan ürünler daha kullanışlı Kartal belediyesi çantaya amblemini koymuş ne yapacaksam ben belediyeyi penye battaniye var köşede Kartal belediyesi yazıyor 😂
Sydakgl Nursena0378 ya zaten ihtiyacım olduğundan değil sırf onlarda kalmasın diye almak istiyorum. Dediğin gibi amblem olmasa olmuyor sanki
Nursena0378 Sydakgl bende aynı şekilde çok şükür her şeyimiz var ama veriliyorsa niye kullanışlı birşey vermiyorsunuz onu anlamıyorum ben Kartal belediyesi yazan çantayı nasıl nerde neyde kullanicam yani saçma sapan işler yapıyorlar
Sydakgl Nursena0378 bu yıl ki paket içeriği ne acaba. Hangi parçaları çocuklarımıza layık gördüler çok merak ediyorum.