Firdevs1202 canım benimde hiç mide bulantım kusmam olmazdı komşum vardı abla sence normal mi filmlerde bayılıyorlar öğrenirken 🤪 veya küsüp duruyorlar bende tık yok demiştim. Bence senin bebeğin erkek, erkek bebekleri daha rahat hamilelik geçiriyor kızlar çok mide bulantısı yapıyor demişti amaann abla bulantıyı da cinsiyete bağlama deyip gülmüştüm şaka maka bebeğim erkek ama bence herkesin bünyesine bağlı bu mide bulantısı. Çünkü ben ilk zamanlar da asla mide bulantısı çekmiyordum şuan 27 olduk mide yanmalarımdan mide ağrılarımdan uyuyamıyorum 🥲🥲 annemin de öyle olurmustu ilk 3 ay bişey olmaz son 3 ay sürekli kusarmış 🙄