binnur64 ben de cumhuriyet üniversitesinde yaptırdım detaylıyı hiç memnun kalmadım. Neden geldin ki tavrı vardı doktorda ve hiç ekranı göremedim hiç bir şey vermedi hiç bir şey de demedi 10 dk ya sürdü ya sürmedi bitti dedi gönderdi. Hepsi aynı mı bilmiyorum ama benimki öyleydi