gulsumozree serumdan sonra sancı çıkmayınca gönderiyolardı. 34te etki etmedi serumlar. Açıklık da olunca yatış yapıldı. Ciğer geliştirici vurdular, ilaç verdiler kasılmaların durması için. Ertesi günü ben imza atıp çıktım, doğumhanede kötü hissettim. Sonraki hafta yine serum aldım ve bir kaç gün ilaç kullandım. Durumunuza göre müdahale gerekirse yaparlar. Biliyorum zor ama kendinizi rahatlatacak şeyler yapın mümkün mertebe kafanız dağılsın. Ben temizlik videoları izliyordum en son🤭