Kızlar merhabalar, 3 gündür gribim 2 gündür bebeğin hareketlerin de yavaşlama hissettim iyice gerildim bir yandan grip bir yandan öksürük sabah acile gittim parol taktılar bir de nst ye bağladılar 15 20 dk durdum 4 kere kasılma çıktı düzenli aralıklarla 13 ün de kendi doktoruma gidicem zaten siz ce normal mi bu aylar da bu şekilde sancı kasılmaların olması