Merel ilkin41 Benim iki hamileligim de catlama olmadi kizim 34 haftam da sabitlenmisdi.. Oglumu da bilmiyorum cunku o biraz acele geldi ama onu da 37 haftam da dunyaya getirdim Ins sabitlenir benim ozel bolgemde agri oluyordu 34 haftam da
ilkin41 Aynenkanka vallahi bizimle oynuyor bu bebeler daha doğmadan ya ki ben 31 yaşımdayım gece o kadar çok vurdu ki ağladım sinirimden 😂😂
Eceecim ilkin41 hahah bizim de kafası aşağıda çok baskı yapıyo ☺️☺️ ayaklarıyla da yukarıya doğru itikliyo sürekli 😂
CmreKsidar Eceecim evet ya benimki de öyle kafasıyla aşağı baskı yapıyor ayaklarıyla göğüs altıma valla can yakıyorlar ☺️🥺
ilkin41 Eceecim bu hareket erken doğum belirtisi değil dimi yani doktorunuza sordunuz mu hiç bu durum beni biraz korkutuyor da elime doğucak dedim dün gece o kadar korktum yani 🤦🏻♀️😂
Eceecim ilkin41 ben 37 ye giricem. Başı epey aşağıya inmiş dedi doktor ama doğum kanalına tam girmemiş sanırım. Nst de ultrasonda bi sorun görmedi ama. Sizin kaçıncı haftaydı?
ilkin41 Aynenkanka evet günlerdir uyumuyorum gözümün önünde pırpırlar uçuşuyor artık bide benim 1.5 yaşında da kızım var yani yatmakta imkansız 🤦🏻♀️
9ay10gun ilkin41 30 haftada aşağı dönmüştü . 32 de bugün öğrendim makat geliş kafası yukardaymis :)) hiç dondugunude anlamıyorum 🥰
ilkin41 9ay10gun ben sola yattığım zaman çok net anlıyorum çünkü iç karnım küçük yani ben sallanıyorum resmen göbeğim sağa sola kayıyor çok acayip korkutucu bişey hatta eşim bile şahit oldu adam 10 dakika şoka girdi bu nasıl bişey karnında hulk mu var dedi 😂😂😂
9ay10gun ilkin41 hahah ben hiç anlamiyorum ya ilk gebeligimde hareket ettiğini fln ilhic hissetmiyordum habire bu çocuk hareket etmiyor diye doktora gidiyordum 🙃 bende sıkıntı 🙃
poyrazin_annesi28 ilkin41 Benimki de hep degisiyo bugün baş asagiydi 😄 önceki muayenemde makat gelişti. Hep soruyorum doktora meraktan. Bugün sorduğumda da o döner hep dedi 😄