ilkin41 29+1 haftalık hamileyim 27 doktor baş aşağı döndü demişti ama o günden beri 3 gün öyleyse 3 gün makat gelişe dönüyor ayaklarını vajinada hissediyorum ordan anlıyorum. Kızımda hiç böyle değildi 1 kere döndü öyle kaldı. Acaba bu normal mi.? Dönerken de inanılmaz canım yanıyor erkek bebekler biraz değişik oluyor heralde ben hala çözemedim uyumuyoda hiç artık o kadar çok vuruyor ki vücudum sarsılıyor resmen bu sancımıdır onu da bilmiyorum aşağı doğru vurunca çıkıcak gibi oluyor canım çok yanıyor 🤦🏻♀️
Eceecim ilkin41 bizim de erkek bebiş ☺️ 20 li haftalarda pozisyonu sürekli değişiyordu ama 29 dan beri sabit baş aşağı duruyor. 37 ye giriyoruz hala baş aşağı. Hareketleri bazen canımı yakıyor ama 🥲🥲
ilkin41 Tiiffany beyfendiye bişey diyemiyoruz zaten kızımda hiç böyle değildi mahvoluyorum döndükçe içimde yeride daraldı artık tüm organlarım yer değişiyor sanki 😂😂🤦🏻♀️
Heliin Ben de 30 haftayım ve bebeğim erkek ama hiç bir şekilde sabit durmuyor normalmış sanırım sürekli hareket etmesi
ilkin41 Gizzgzz kudurukşuğu değilde devamlı dönmesi biraz şaşırtıcı benim bildiğim baş aşağı döndükten sonra kolay kolay makat gelişe dönmezmiş bebekler benim oğlan devamlı dönüyor mevlana gibi 🤦🏻♀️ ne zaman sabitlenir acaba
ilkin41 Eceecim heh işte aradığım yorum normalde bende öyle biliyorum ama bizim oğlan öyle değil 2 3 günde 1 sıkılıyor galiba kızım bi döndü öyle kaldı bunda mahvoldum organlarım isyanda 😂😂
Eceecim ilkin41 büyüdükten sonra dönmesi de baya kuvvetli hissedilir ya ☺️ bizimki bi tekme atıyo ayy diye çığlık çığlığa ben 😂😂 inşallah doğmaya yakın sabitlenir sizin bebiş de 😬☺️
ilkin41 Eceecim bugün tamamen öyleyim ve inanılmaz yoruldum aşağı vurdukça ayy Ayy diye bağırmaktan yoruldum korkuyorum da az daha itse çıkıcak ayağı 🤦🏻♀️
ilkin41 Gizzgzz hayır yaa benim kızım 27de döndü ve öyle kaldı 28de dönmesi beklenir demişti o zaman doktorum bizim oğlan biraz cins olucak heralde 🤦🏻♀️☺️😂
Merel ilkin41 Normal cnm.. Yeri daralcik da donemicek ve o zaman sabit bi sekilde kalacak oda kisiden kisiye fark ediyor ama 34 hafta dan sonra cogunlukla
ilkin41 Merel inşallah çünkü ayaklarının aşağıda olması şuan canımı acayip acıtıyor o ittirince ben yerimden zıplıyorum ay diye 🤦🏻♀️
ilkin41 Merel kızımda hiç çatlağım olmadı ama bu hafta çatladım cinsiyete bağlamıyorum tabi ama yeri şimdiden daralmaya başladı sanırım 🤦🏻♀️ inşallah sabitlenir en kısa zamanda 🤲🏻
Eceecim ilkin41 hahah bizim de kafası aşağıda çok baskı yapıyo ☺️☺️ ayaklarıyla da yukarıya doğru itikliyo sürekli 😂
Gizzgzz ilkin41 benimkide tuhaf o zöaan ama hep en son zamanlarda döndüğünü duydum ben demekki değişiyor muş bebekten bebeğe
Merel ilkin41 Benim iki hamileligim de catlama olmadi kizim 34 haftam da sabitlenmisdi.. Oglumu da bilmiyorum cunku o biraz acele geldi ama onu da 37 haftam da dunyaya getirdim Ins sabitlenir benim ozel bolgemde agri oluyordu 34 haftam da