Pamuk Esraliiii geçen biri sormuştu ya çocuğumun kızıl yada sarışın olması için ne yemem lazım diye o aklıma geldi😃😃
Daisy0000 Yagmurben Ben çilekten zehirlendim. Ondan beridir ağzıma sürmem.Çilek en çok besin ilacı içeren meyveymiş :(
Mutluemos Daisy0000 gerçekten mi çok geçmiş olsun bende çilek yiyince rahat hissediyorum keşke sizde yeseniz biraz besin değeri yüksek diyorsunuz ya
Pamuk Yagmurben canim kimsenin dediğine aldırma Rabbım hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin☺️iştahsızlık var günde yarım kilo çilek yiyorum doğunca görcez😂
Yagmurben Hatice_123456 kimisi leke oluyor bebekte çilek lekesi falan demişti.. bende o ciğer de olmuyor muydu diye düşündüm ama bence tesadüf bence bunlar
Daisy0000 Mutluemos Besin Değeri değil canım, en çok gıda ilacı kullanılan gıda 😁Yani kendiniz yetiştirmediginiz sürece yenmemesinde fayda var :D
Havvagks AsyaCngz55 bende kendim iyice temizleyip tabağa hazrlym sonra elimi iyice yıkayıp çatalla yiyorum 😂