Hilalttk16 Yagmurben her hafta neredeyse 2 kilo çilek yiyorum çocuğum çilekten soğuyacak 😄🙉 ama napayım limon çilek gibi şeyler seviyorum 😊
Esraliiii Pamuk ben kızında çilek ciğer ne varsa yedim pespembe kızım oldu şimdi bunuda yanlış anlarlar
AsyaCngz55 Yagmurben haftada iki kez yiyorum kayınvalidemi içi rahat etmiyor o hazırlayıp getiriyor bende çatalla yiyorum 😂
Havvagks AsyaCngz55 bende kendim iyice temizleyip tabağa hazrlym sonra elimi iyice yıkayıp çatalla yiyorum 😂
Pamuk Esraliiii geçen biri sormuştu ya çocuğumun kızıl yada sarışın olması için ne yemem lazım diye o aklıma geldi😃😃
Pamuk Yagmurben canim kimsenin dediğine aldırma Rabbım hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin☺️iştahsızlık var günde yarım kilo çilek yiyorum doğunca görcez😂