Aslbal17 bende vardı 2 3 tane meme şeklinde ama bu zamana kadar ne kanadı ne canımı yaktı. Kabız bile olsam hiç acımazdı öylece dururdu. Doktor sordum önemsiz dedi çok büyük olursa çok olursa genel cerrahi normal doğum yapamaz derse anca o zaman sezeryan dedi. Ee bende önemsemedim açıkçası ama doğumdan sonra mahvoldu işte. Yuruyemiyorum. Dikiş değil hemoroid kötü etti