Herkese merhaba, ilk hamileliğim. 21.haftadayım şu an. Aslında normal doğumla alakalı hiç korkum yok, her şey olması gerektiği gibi giderse öyle doğururum, aksi durumda sezeryan da olurum ama normal doğumla alakalı merak ettiği bir şey var. Her normal doğuranın kesisi var mı acaba? Sezeryanden daha zor iyileşenler oluyormuş, eski haline dönmüyormuş vsvs. Normal doğum tecrübelerinizden bu anlamda bahsedebilir misiniz? Çok faydası olacaktır ilk defa doğum yapacaklara :(