Bende senin gibiydim doktorlara gittik sebepsiz infertilite dendi bize hiç bir sorun yok ama olmuyor sürekli kafama taktım araştırdım okudum hep takip ettim ama düşündükçe olmuyo gerçekten ovulasyon testi yapıp yumurta takip ettim yok yine olmadı en son Şubat’ın başında yumurtlamam gerekiyordu ama hisseetmedim ovu testiyle de yumurta görmedim sonra deprem olunca sürekli Tv’de izlemekten üzülmekten bebek aklıma gelmedi sonra şoookla mucizemi öğrendim tam eşimin doğum gününde bide düşünmemeye bak biliyorum zor ama kafanı başka şeylerle meşgul et bizede Allah 1.5 yıl sonra nasip etti