Aksakal1907 @muziceanne_ ben değil ama eşim pimpirikli biri yemekti temizlikti o halletti kendisi aşçı olduğu için yemek konusunda zorlanmadı zaten izin aldı iş yerinden 1 hafta evdeydi ve benide çok gerdi malesef 🤦tuvalet dışında asla ayağa kaldırmadı Allah’tan işe başladı da rahat nefes aldım 🤣🤣 hemen koştur koştur komşuya kahve içmeye gittim 🤭 koltuktan kalkmak için hamle yapsam bile hemen nereye gidiyorsun diye söylenirdi 🥴 haftaya Perşembe kızımız 4 aylık oluyor 🥰
Yasemin4110 Şu an tüp bebekle hamileyim 5. Gün 8 hücreli embriyo ile 4 adet dondurduk yattım sürekli çalışıyorum aslında 8 Martta transfer oldum pazartesiye kadar raporluyum yatıyorum annem yemek yapıyor tek çocuk olacak nasipse temizlik falan yapmıyorum
Melekg 15 dakika yattım çıktım ilkinde otobuse bindim gezdim hemen tuvalete gitmedim ev süpürmedim yukarılara uzanmadım tuttu ikincide aynı 1gün dinlendim aynı hayatıma döndün oda tuttu nasibinde varsa tutuyor sürekli yatmaman lazım doktor dolan yürüyüş yap lan akışı olsun ağır kaldırma ilaçlarını zamanında kullan dedi kan sulandırıcı iğne mi de hiç aksatmadım
Eva03 Tup bebek ile 30haftalik hamileyim.Afyonda yaşıyorum tup bebegi konyada yaptırdık.transfer olduktan sonra 1saat dinlendim hastanede sonrasinda arabanin arkasina sisme yatak acti esim afyona kadar hizli olmamak sarti ile yata yata geldim.Eve ciktim dinlendim ayaklarimi uzattim yemek yaptim egilmedim uzanmadim annem yanimdaydi doktorun dedigii gunde sicak degil ilil ve ayakta hizli dus aldim.test gunune kadar bunsekilde hafif gunluk isleri geliştirerek devam ettim.landa ve idrarda pozitifi görünce doktorum az az yuruyuse cik dedi çok sukur o zamandan bu zamana kadar geldik.
Eva03 Sinemce__ benim zamanımda novafertildeydi Doç. Dr. Ersin çintesun ama simdi kizilay hastanesi varmis galiba tam bilmiyorum nerede oldugunu oraya gecmis çom ilgili çok bilgili.bir doktor hic bir sekilde size extra masraf yaptırmıyor kişiye ozel tedavi yapıyor
HtcAksy muziceanne_ lütfen hayatiniza normal devam edin. Benim üc tane transferim oldu ve ücüncüde hic dikkat etmedim desem yeri var. Ve tuttu. Ondan öncekilerde resmen eziEt etmisim Kendime
muziceanne_ HtcAksy kaç çocuğunuz var benim 3 yaşında bir oğlum var elhamdulillah ona kardeş istiyoruz inşallah Buda tutar 😁🥰
Anneciiikkk muziceanne_ genelde dinlendim bol bol yattım tabi dua etmeyi unutmadım birde bebegin tutunması için bazı şeyler yedim
CAtLove İlk denememdi 3 gun embriyosu aa kalite 8 gun tutunma kanamasi yasadim 12 gun beta 91, 14 gun 140, 17 gun 38 18 gun 20 ile kimyasal gebelik oldu suan kafam cok karisik 8 tane daha 5 ve 3 gun embriyom var