5 kez transfer olan biri olarak sürekli yattigim transferlerde negatif aldım sürekli yatan da var psikolojik olarak bir de hiç takmayip gezen transferini unutan grup ta var tabi bu durum kişiye göre değişiyor benim 2 negatif bir dış gebelik bir düşük oldu şimdi çok şükür 24+5 ikizlerime hamileyim en son transferimde 20 dk yattım cisime sıkışık olduğum için dayanamadım ördek sürdüler altıma yarım saat olunca da kalktım gittim tuvalete kasmadim o akşam il dışından evimize geldik 2 saat yolculuk ile ilk 3 gün dikkat ettim sürekli yatmadım ama uzandım her fırsatta tuvalete gittim yürüyüşler yaptım evin içinde kan akışı için beslenmeye dikkat ettim kabız olmamak için bol su onun dışında 1 hafta sonra arabayla falan gezintiye çıktık eşimle öyle çok yürümedim ama kişinin kendisinin rahat olması çok onemli gerçekten önceki transferlerime göre kafam çok rahattı tabi bide nasip işi var tüp bebek zorlu bir süreç rabbim hayırlısını versin inşallah