Edasahiin 22 de falan tüm kıyafetlerini yıkayıp ütülemiştim, doğum çantamıda 29 da hazırladım ne olur ne olmaz riske atmamak lazım hazırda bulunsun bir zararı yok, sonra ekleyeceklerimide çantamın üstüne not yazmıştım 😊
egesmommy Efee bu arada iki takım isimli benim çekimde giydiririz diye diğer ikisi normal birini hemşireye vericem leke faln olursa diğerini hastaneden eve gelirken giydirmek için koydum şimdiden kolay gelsin sanada canım 🤗🤗
Efee Hzlhakko yok zarari olmaz da sadece erken mi diye dusundum ama hepiniz yapmissiniz bende baslayim
06uysal Efee 17 Mart a sezeryan tarihi aldım ve hala çantam yok 😃 yarın yıkmaya başlayacağım diyorum ve susuyorum
ygmrtpclr Biz de suan 28+6 yız geçen hafta yıkadım herşeyi 3 4 günümü aldı dün ütülemeye basladım kısmetse haftaya da çantamı hazırlayacağım hazır da dursun zararı olmaz 😌
Bet1 Efee ben 30 da hazırlamıştım hiçbir sorun yokken 34 de doğum gece. Acil birşey olunca hazırda olması çok iyi oluyor. Şuan hamileyim erken doğum riskim var 27lerde hazırlamayı düşünüyorum ne olur ne olmaz diye