Efee Kızlar ben 31 haftalığım hastane çantasını hazırlasam erken mi olur geç mi olur karar veremedim yardımcı olabilir mi tecrubeli anneler 🥹
egesmommy Efee ben 30 haftalığım ben başladım hazırlamaya daha sonra iyice ağırlaşacağız zorlanırız bence
Gamzer Efee Başla canım. Ben o haftalarda hazırlayıp koymuştum kenara. Acil bir durum olursa alır çıkarsın direk 🙂
AzraFarah Efee 31+6 olduk,daha kıyafetleri yikamadim. Yarın yıkamaya başlıcam inşallah, ütüler hazırlarım. Doğumum bayramdan sonra, nisanın son haftası olacak inşallah
egesmommy Efee bütün kıyafetleri yıkayıp kurutması bir haftaya geliyor nerdeyse bide ütüleyince zaten kısa bi süreç değil bence canım şimdiden eğilip doğrulurken canım acıyo en azından kafam rahat olur diye her şeyini hallettim odasını dolabını temizleyip yerleştirmek ve çantayı tamamlamak kaldı kısacası kafan rahat olur 🤗🤗
Efee egesmommy evet ya dogru diyosun halletmek lazim artik kendi evimde degilim annemlerdeyim burda hazirda kalsin 🥹
egesmommy Efee şimdiden kolay gelsin canım kendini yormadan yavaş yavaş yap sonra bel ağrısından uyunmuyor 😂😂
Efee egesmommy ayy benim hep agriyo zaten alistim ya 😂 birde kac tane hastane cikisi zibin koyayim bez birde
egesmommy Efee bende öyleyim ama ütüyü oturarak yapmama rağmen bel ağrısından uyuyamadım 😂😂 ben normal mi sezaryen mi bilmediğim için 4 takım kıyafet koydum 15 tane bez koydum birde tek kullanımlık alt değiştirme minderi koydum
Tazeannis0308 Efee ben 1 tane 3 lu takım 1tane 5li takım koydum içlerine zibinla birlikte birer bez koydum ebeye verilecek olanayri paketleyip pamuklu kundagiyla birlikte 1 tane de hastaneden çıkarken giydirmelik 10 ismine özel takımını koycam +15 tane bez koydum 🤗
Selma-bgm Bende 31 haftalık yıka ütüle minicik esyalar vakit alıyormus birde kendim icin nevresim pikeleride bebeğe uygun olsun die aynı deterjanla yıkayıp utuledim yıka kurut ütüle yavaştan 3günumu aldı
egesmommy Efee bu arada iki takım isimli benim çekimde giydiririz diye diğer ikisi normal birini hemşireye vericem leke faln olursa diğerini hastaneden eve gelirken giydirmek için koydum şimdiden kolay gelsin sanada canım 🤗🤗
Efee Tazeannis0308 yaa saglikla kucagimiza alalim hepimiz bende o zaman fazla fazla koyayim ne olur ne olmaz 🫶