Bu arada ben ilk bebeğimi özelde doğurmuştum ikinci bebeğimide 35 haftaya kadar özele gittim daha sonra bi tanıdığım aklıma girdi devlete randevu alıp gittim ve itiraf edeyimki özelle gerçekten çok bir farkı yokmuş henüz doğumum gerçekleşmedi 2-3 günüm var gerçekleşince devlet hastanesi tecrübelerimi yazacağım :) Bence bir randevu alıp deneyin derim özeller artık inanılmaz cep yakıyor ve asla prenses gibi davranmıyorlar devlette bir çok hemşire bana özelden daha güleryüzlü ve bilgili sevgi dolu yaklaştı bende şaşkınım açıkçası 😄