rumeysakara12 Aysenrr20 gerçekte mi böyle olumlu yorum duyunca bende aşırı mutlu oluyorum ☺️bazı kişiler anlamsız olduğu için güzel değil felan diyor da
Aysenrr20 rumeysakara12 siz beğenip yakışırtırdıktan sonra afedersiniz ama halt yemek düşer herkese. Ben gerçekten samimi söylüyorum çok beğendim
rumeysakara12 Aysenrr20 çok teşekkür ederim ☺️ tabi orası öyle her çocuğun dinen yada manen bir anlamı olmasi zorunda değil diye düşünüyorum ama ağzı olan konuşuyor
Denizinanne Smlaa bizde önce asaf koyucaktik çocuğa haftalarca asaf diye seslendim sonra karar değiştirdik Harun olsun dedik isimli takım yaptırdım geldi şimdi tekrar karar değişikliği oldu Ömer diye sesleniyorum çocuğa kafası allak bullak olmuştur icerde😂🙈