Smlaa Denizinanne ben cikaricam nasılsa kimlini ben ne istersem o olur diye gıcık veriyor bana ben de doğurmam içinde tutarım dedim😂😂 vala bı garipler
Smlaa Denizinanne daha da çok var doğuma ama artık beli olsun konuşurken ismiyel konusuyim İstiyorum bu gidişle öyle yapicam 😂😂😂
Denizinanne Smlaa bizde önce asaf koyucaktik çocuğa haftalarca asaf diye seslendim sonra karar değiştirdik Harun olsun dedik isimli takım yaptırdım geldi şimdi tekrar karar değişikliği oldu Ömer diye sesleniyorum çocuğa kafası allak bullak olmuştur icerde😂🙈
nazar_boncu melikee16 sen daha iyi bilirsin ama tek isim koy bence 2 isim kullanilmiyor herkes tek ismiyle cagircak ilerde devlet yerlerinde söylüyorlar 2 isim oda sıkıntı oluyor ben iki isimli biri olarak hiç memnun değilim
melikee16 nazar_boncu İbrahim ismini isteyerek koymuyorum ondan dolayı yanına kendiminde hoşuna gideceği bir isim koymak istedim ben öyle sesleneceğim ☺️
rumeysakara12 Aysenrr20 bizde öykü ADA ya karar verdik nasıl sizce güzel uymuş mu kızlar çok kararsız kalıyorum
Aysenrr20 rumeysakara12 çok güzel maşallah. Adıyla yaşasın inşallah. Öykü ismine bayılıyorum ben zaten
rumeysakara12 Aysenrr20 gerçekte mi böyle olumlu yorum duyunca bende aşırı mutlu oluyorum ☺️bazı kişiler anlamsız olduğu için güzel değil felan diyor da