Buseataloluk Dr burak ağcaya gidiyorum kent hastanesinde doğumu yaptırıyor. Ve tanıdığım herkes normal doğum çok nadir sezaryen yapıyor. Tavsiye ederim alsancakta kliniği
dilaraiz Mesude burak bey'in doğum ücretini biliyor musunuz acaba? Kontrol ücretlerini birde genele göre yüksek mi?
Rabia88 Minikin_annesi henüz erken biliyorum ama can Hastanesi'nde doğum ücretini sordunuz mu oda süsleme fotoğraf oluyor mu acaba
Gullac35 Merhaba, ben 35+2 haftalik hamileyim. Irenbe ye gidiyorum doktorum refik keles.cok merhametli cok ilgili cok tedbirli bir doktor
ZeynepSare Ozlmtrs evet çok memnunum 🤗Sadece biraz yoğun ama yine de herşeye yetişiyor sağolsun doğumada 7dk içinde geliyormuş evi karataşta olduğu için ☺
ZeynepSare Ozlmtrs aynen büyük ihtimal ayrıntılı sorarsınız yine de benim biraz daha zamanım olduğu için ayrıntılı sormadım
ZeynepSare Ozlmtrs yaklaşımı çok iyi samimi güler yüzlü ve herşeyi önceden tedbir amaçlı yapar bebeğini bebeğimiz diye sever bakar