nazliiayaz Çiğli özel kordon tıp merkezine giden arkadaslarimiz varmi doktor tavsiyesi olan 13 haftalik gebeyim kontrollerime orda devam etmek istiyorum varmi tecrubesi olan 🤗🤗
IremFidan nazliiayaz 13 gün önce Sada'da doğum yaptım doktorumda kordonda ki Mete Beydi. Çok memnunum tavsiye ederim
BayanYaman nazliiayaz kordonda mete bey var çok ilgili ben devamlı kontrole ona gitmiyorum çigli devlet hastanesi irfan özere gidiyorum ama kordona gitmeye karar verdiyseniz mutlaka mete beye gidin derim yalnız çok fazla tahlil falan yaptırıyorlar ve birçoğu gereksiz bilginiz olsun onun dışında ilgisi süper
TYalap nazliiayaz bende 13 haftalık hamileyim ve su hospitala başladım memnunum şuan ama çiğli de güzelmiş öyle diyen komşular var
Candemirmom nazliiayaz kordona gidiyorsan fügen ama ben medicale gidiyorum gülin okay mükemmel bir doktor 💕💕😍😍
zgeKurtuldu Canım bende alsancakta ahmet gülere gidiyorum çok memnunum düşünürsen tavsiye ederim. Bu arada ben 8+3 günlüğüm☺
BayanYaman Kubra_ali canım yanlış anlama ama gökhan bey için pek iyi şeyler yazmıyor internette bir bebeğin doğumda ölmesine sebep olmuş sanırım bi arkadaşımın doğumunu yaptırdı o memnundu ama bilmiyorum işte
Kubra_ali Rabia88 ben daha yeniyim 6+1 eşim görevinden dolayı Konya da yapacam doğumu zaten onla alakalı bu bilgim yok
Ozlmtrs Merhaba güZel hamişler 💕 Bizde 11+3üz. su hastanesine gidiyordum melek hanıma ama ordan ayrıldı malesef. Yeni doktor arayışındayım. Karataş hastanesi aysel hanıma giden onun hakkında bilgisi olan var mı acaba 🙄
HaticeTfekakr denizci35 Yaseminnnnn Bende Aylin Barbaros’ a gidiyorum çok memnunum! Arı gibi çalışıyor kıyamam ben ona!